הלוואות בערבות מדינה הינו אחד הכלים הפיננסיים החשובים שהמדינה מציעה לתמיכה בעסקים.

 הלוואות אלו נועדו לסייע לעסקים מכל גודל להתמודד עם אתגרים ולקדם את צמיחתם, זאת באמצעות ריבית מוזלת ותנאי תשלום נוחים יותר, הודות לערבות שהמדינה מספקת לבנקים.

ההלוואות הללו ניתנות באמצעות הקרן לעסקים קטנים ובינוניים בערבות מדינה, ובמגוון מסלולים ייעודיים לצרכי העסק.
כל הלוואה מוגבלת בסכום או מוענקת כאחוז מהמחזור השנתי של העסק, ודורשת מילוי תנאי סף כגון חשבון בנק פעיל עבור העסק, ללא חובות או הליכים משפטיים ועוד.

לקבלת הלוואה, עסקים נדרשים להגיש בקשה מפורטת, הכוללת תוכנית עסקית, מידע על העסק ומצבו הפיננסי. תהליך הבקשה והבחינה מתבצע על ידי גוף מתאים שבודק ומחליט על הזכאות להלוואה ועל תנאיה.

ב-VALYOU, אנו מלווים את הלקוחות שלנו בכל שלבי התהליך, כולל בדיקת היתכנות לבקשה, פתיחת התיק, בניית התקציב , הגשת הבקשה ועד לקבלת ההלוואה, תוך הסבר מפורט על ההתחייבות וההשלכות העתידיות של ההלוואה, כדי להבטיח שכל לקוח יקבל את התמיכה המתאימה לצרכי העסק.
זאת הסיבה ששיעורי ההצלחה שלנו גבוהים ומרשימים במיוחד.

ARTICLES

מאמרים בנושא

איש יושב ליד שולחן עבודה עם מחשב זווית ישיבה בפרופיל מחשבון על השולחן ועט

הלוואות חוץ בנקאיות 

מקורות המימון העסקי השתנו רבות בשנים האחרונות. פעם, הבנקים היו המעמד הבלעדי של הלוואות לעסקים, ושירותי האשראי והמימון היו מוחלטים בידיהם.

קרא עוד »
זוג חותים על הסכם מול פקידה

הלוואות בנקאיות

הלוואות בנקאיות הן כלי פיננסי מרכזי במערכת הפיננסית העולמית, המספקות ללקוחות את האפשרות לקבל כספים ולהחזירם במועדים קבועים על פי תנאים וריבית מוסכמים.

קרא עוד »
שני גברי יושבים בבית קפה

הלוואות בערבות המדינה

הלוואות בערבות המדינה הן בין כלי התמיכה החשובים ביותר שמדינת ישראל מציעה לעסקים קטנים ובינוניים. בעוד שהניהול של עסקים במדינה נתקל באתגרים רבים ובתחרות רבה, הלוואות בערבות המדינה …

קרא עוד »
לוגו של וואליו

תודה

הפרטים נשלחו נחזור לריכם בהקדם

דילוג לתוכן